bobos

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Lena - 16 november 2009 21:21

Herrejisses vad helgen går fort! : )

Måndag igen och jag har fått nytt schema vilket innbär att jag har 6 lektiner idag! puh..men det går! Måste bara komma in i att inte ha någon paus under dagen! : ) Har ju bättre schema alla de andra dagarna, och ändringen innbär att jag slutar lite efter 14 på tordag istället! : ) Vilket är toppen, för då kan jag hämta barnen tidigare!

Ja, hämta tidigare, Fredde fick hämta Vilmer tidigare (ja Emmalisa då också!) för han hade lite feber!


Men när jag kom hem så var Vilmer pigg och glad!

Fredrik är Stockholm hela veckan på utbildning med sitt jobb! Kul för honom! : )

Vi (vi övriga tre) skjutsade Fredde till tåget som gick från Hässleholm! Vilmer somnade då direkt, medans Emmalisa sjöng och pratade och halvskrek (mamma, och pappa) hela vägen! : )


    


Idag kom en leksakskatalog och Vilmer mös ner i soffan och ville titta helt själv ! Han kändes så stor då!


  


Lilla loppan drog ut cd-fodralet (som hon verkligen älskar) som hon använder som pall och tittade på Karlsson på Taket!


Efter kvällsmaten så kom Mormor och Morfar förbi en stund.


  


Morfar monterade på lyse på Vilmers cykel så han syns i mörket! Det är ju ganska mörkt vid kvart i åtta när vi cyklar vissa morgnar. Tack! : )


Vilmer som jag anser (efter att han sovit i bilen och ätit två jätteprotioner mat ) frisk, följde med Mormor och Morfar hem till Tyringe.

Har man feber, måste man ha en feberfri dag innan man får gå på dagis igen,så imorgon måste han vara hemma! Så det passade jättebra att han åkte till Tyringe!


Sitter här nu och utan man och son... känns lite konstigt faktiskt! Men ska jobba lite  och en ska sova!

Så härligt att vi bara är två i våran säng istället för fyra! : )


Måste säga att jag verkligen beundrar de som har två barn och är ensamstående! : )


__________________________________________________
______________________________________________


Svar på kommentar:


Tack Marie! ( antar och hoppas att det är "konståknings-mamma" Marie) Du är den enda som kommenterade det jag skrev! Well done! : )  hi hi

Kul att du skriver att Emmalisa verkar ha samma envisa och betämda "jag" som jag har! : )

Ha det jättebra och hälsa Sofie!

kram

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards