bobos

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Lena - 26 november 2009 20:00

Idag har det varit en helt vanlig torsdag!

Vi är tröttare och tröttare för  varje dag som går he he! Såklart gick jag inte och la mig igår som jag tänkte, utan jag och Fredde satt uppe och kollad på film till sent! Som man bäddar får man ligga.....


Men det är ju redan torsdag, och med mitt nya schema så slutar jag ju tidigare och kan hämta barnen tidigare! Yeah!


Jag skulle ha lunchat med Marcus idag, men vi hann inte. Låter hemskt och som allt är så stressigt, men så blev det.


  

Så det här blev min lunch! Det är bra att jobba mitt i stan!  


Efter lunch hade jag läxförhör på matspjälkningen och sen matte med mina sexor.

Imorgon är det studiedag och vi lärare ska fixa och trixa!


När jag hämtat barnen och vi cyklade hem regnade det lite och det kändes nästa som lite lite snö...för det var liksom inte riktiga droppar som föll...men nja.. det var nog mer önsketänkande!

Idag var det Emmalisa som fick ta hem ett pyssel! Ett jättefint ljus:

  

Jag undrar ju alltid vad Emmalisa gjort he he.. men här har hon tryckt

ut färg ur tuben och så har fröken hjälpt till att flytta runt ljuset så att inte all

färg kommer på samma ställe! Så fint! : )



  

 Emmalisa kanske blir kock (kan ju hoppas !)

Hon älskar att fixa och banka och röra om bland köksredaskapen!

  

Emmalisa!


Jag stack till Maxi när vi ätit och handlade lite hem och lite till i morgonkväll när jag ska på glöggprovning! : )


Har nu ätit marängswiss 3 dagar i rad, fundrar på att gå tillbaka till Ben & Jerry´s glass  !



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards