bobos

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Lena - 14 november 2009 19:57

Oh my.... idag skulle jag kunna skriva på ett papper att jag aldrig mer ska inta någon form av alkohol... men det är ju inte lönt! : )


Så ja, hela dagen idag har jag mått mindre bra! Man mår som man förtjänar!

Men när klockan var 11 tog jag tag i mig själv och duschade och stack till stan för att köpa present till Ella som har kalas idag! Hämtade även min kamera som jag glömde på festen igår!


Många var sjuka så Ellas kalas blev inställt, istället kom det kalasgäster hem till oss! Ja, Vilmer har kalas imorgon men Jennie och Lisa hade läst fel på inbjudan så klockan 2 stod de här! Ha ha ha.. vi hade ju inte klätt på oss alla och här var ju inte direkt städat för kalas! : )

Men kul var det att de kom och hälsade på!


  

Tilde och Vilmer spelar råttfällan!


Glada söta Alfons!

  

  

Emmalisa har ju nu börjat få tänder så allt stoppar hon i munnen för att klia!



Sen kollade jag och barnen på film uppe i vårt sovrum (fick ju en tv av Fredde när jag fyllde år) så gött! : )

Fredde handlade och lagade jättegod kvällsmat! : )

Mår bättre... men fortfarande inte hundra!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards