bobos

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Lena - 1 december 2009 21:11

Helt helt helt tokigt att det är december! Mysigt men tokigt!


Idag var det ju första dagen av paketkalendern! Våra barn har verkligen varit snälla, för de blev så många paket att de fick varsen kalender!

 

Emmalisas!


  

Vilmers!


Dagens Vilmer-mening:

När Vilmer fått sitt paket och öppnat det gick han bort till Emmalisas och pekade på det allra minsta och sa:

V. Emmalisa är liten och får bara små paket.

Sen pekade han på det största paketet och sa:

V. Sådan här stora får bara stora pojkar! : )


 

Vilmer älskar paket!


  

Emmalisa pekar ut vilket paket hon vill öppna idag!


Det var en tidig morgon för mig, jag cyklade tidigt för att göra åttornas matteprov klart. Jag började göra det i förra veckan, men hann inte klart då och så glömde jag skiva i skola igår! Men det var skönt att vara på skola tidigt!


En skön kort dag, dock inte så kort som vanligt, jag hade medarbetarsamtal med min rektor innan jag körde hem! Det gick bra!  


Jag hämtade barnen och Mormor och Morfar kom och fikade!


Sen körde jag ner till Söder och Idrottshallen där C4-gymnasterna hade genrep till sin juluppvisning!

Direkt därifrån körde jag till Dagis där det var Föräldraråd!  Yes... allt ska man hinna med! Men när det är roliga saker så hinner man! : )


Nu ska jag finslipa nej..just det jag ska inte avslöja än vad det är som jag gör he he.. 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards