bobos

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Lena - 2 december 2009 20:29

Så fint att gå upp själv imorse. Fredde lämnar barnen vid halv 11 så de har ju sovmorgon idag. Så när jag gick upp var jag alldels själv! Så skönt! : )

Full dag på jobbet! : )

Jag skulle cykla till Toddlers direkt efter jobbet idag och betala en åkpåse till vagne! Tror ni inte att jag glömde plånboken hemma! Så jag fick cykla hem och så skjutsade Farfar mig dit.

Jag hittade även den första julklappen! Yeah! : )   

Farfar var och lämnade Tilde och sen körde vi och köpte kinamat!

Ja, de är lite slappt men så får det bli ibland! : )


        

Tur att Vilmer och Emmalisa gillar maten! : )


Tack Farmor för att du hämtade barnen på dagis idag  


Dagens Vilmer-mening:

När vi åt kvällsmat gick Vilmer ifrån bordet fast han inte var klar, då sa jag att hom han lämnar bordet har man ätit färdigt. Vilmer sa då att han var tvungen att gå på toa. När han var påväg till toan säger han:

V. Mamma, jag bestämmer allt själv.

J. Nej, Vilmer det gör du inte, vissa saker kan du bestämma själv men inte alla.

V. Jag bestämmer allt själv.

J. Nej det gör du inte!


 ha ha..vem är envis här?? : )


__________________________________________________
___________________


Svar på kommentar till The first day of December:


Placebohoe:

Tack! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards