bobos

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Lena - 14 december 2009 19:50

Måndag igen! Helgen går ju alltid så fort! Idag när jag klädde på barnen så satt de så fint i trappan och väntade på att jag skulle blir klar, så jag var tvungen att fota dem:

  

Som sagt är vi morgontrötta alla, Emmalisa gäspar och undrar säkert varför det tar så lång tid innan vi kommer iväg! : )


Efter jobbet idag var det Vilmers tur att ha Lucia på dagis.

Det är ju riktigt roligt att gå på Vilmers Lucia för barnen sjunger jättefint och bra! : )


Efter lussetåget var det fika!

Här sitter två varma och trötta barn:

   

Man kan nog inte äta för många pepparkakor eller??


Vi lagade kvällsmat när vi kom hem och undertiden så letade Emmmalisa julklappar i reklamen:


Det blev den sen kvällsmat så efter den var det dags att sova för barnen!

Glömde skriva igår var Emmalisa gjorde! Hon lärde sig flörtblinka! Jag och Vilmer satt och flörtade med varandra och sen helt plöslgit så började Emmalisa också! : )

Dagens Vilmer-mening:

När vi cyklade till dagis imorse var det kallt och lite lite frost/snö på gatan. Alla som vi mötte cyklade väldigt sammanbitet. Vilmer är en artig lite pojke så han hälsar på alla som vi möter (plus att han stannar cyklen! :) och idag så hälsade inte alla tillbaka ( vi brukar ju möta ungeför samma folk, men idag var det någon annan). Så Vilmer sa:

V. Heeeeej!

Inget svar.

V. Mamma är hon sur för att hon inte har en pojke som mig?


 Ha ha ha... såklart ja, svarade jag! : )


Idagens paket var det pennor till Vilmer och en jultomte-julsång till sångpåsen till Emmalisa!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards