bobos

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Lena - 31 december 2009 14:45

Idag är det allra sista dagen på 2009! Ja, det är väl bara att konstatera att man är gammal när man känner att tiden går så fort! När jag var liten hörde man alltid vuxna säga så, att gud var tiden går fort, och själv kände man att den inte kunde gå fort nog!


Idag har vi bara tagit det lugnt inför kvällen!

Vilmer har pusslat och spelat:

Ett roligt spel med Pingu och hans vänner!

Vilmer funderar på sitt nästa drag...


Så glad när det blev som han ville! : )       

 

Pussel på 50 bitar är en enkel match för Vilmer! Han är glad för att lägga pussel!


Vilda Valp spelet var Emmalisas favorit!

  

Hur fastnar egentligen benet i hundens mun???


Idag tog jag fram Emmalisas docksäng:

  

Emmalisa la ner Lisa så fint i sängen.

  

"Dicka" skulle Lisa ha innan hon skulle sova.


Det ser ju så skönt ut, jag tror jag måste prova! : )

  

Vad då medveten!! : )


  

Såhär blir bra! Dela lika! : )


Emmalisa hade jätte jättekul med den lilla sängen! : )


Dagens Vilmer-mening kom i morse när jag och Fredde precis hade vaknat och barnen satt vid grinden med bena utanför. Vilmer ropar då till oss:

V. Vi vill gå ner!

J. Om en minut! : )

Vilmer säger följande till Emmalisa:

V. Vi får nog sitta här tills vi blir gamla!



Ja, 2009, vad hände då?


* Vi fick ett nytt fint badrum

* Vi fick ett nytt fint kök

* Vi fick en ny fin altan

* Fredde fyllde 30 år

* Emmalisa firade sin allra första födelsedag

* Emmalisa började på dagis

* Jag började jobba igen efter mammaledigheten

* Vilmer började på Funky kids

* Jag fylllde 30 år och hade stort kalas

* Vilmer fyllde fyra

* Året avslutas med att vi köpte en ny bil


Ha en skön kväll och ett gott avslut och hoppas att 2010 ska bli lika bra!





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards