bobos

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Lena - 21 december 2009 21:57

Julavslutning i Östermalmskyrkan idag! Det är ju så mysigt! : )

Efter kyrkan hann jag springa lite på stan fixa tre julklappar! Yeah!

Sen hade vi lite personalfika innan jullovet började! : )

Medans Fredde åkte och fotade lite med Edina och Emmalisa sov så körde jag och Vilmer ett litet pepparkaks bak igen! Ja vi gillar det båda! : )

  

Idag glömde vi förklädet och Vilmer var ansvarig för mjölet! he he


När Emmalisa vaknade så ville de ha korv. Vi hade bara prinskorvara hemma så det fick bli det:


  

Gott gott! Extra gott att äta på diskbänken! : )


När korven var slut så gick vi ut i snön för att hänga upp lite fågelmat!

Tyvärr dog kamerabatteriet, men jag hann ta ett kort!

  

Vilmer älskar snön och han leker jättebra själv! Här bakar han kakor!


Emmalisa har lite problem med vantarna, hon vill inte ha dem på och sen när hon fryser blir det ju problem, så då får vi ta på dem och sen åker de av igen!

Men att åka pulka tyckte hon var superkul! : )

Vilmer är så dukig, han drog runt Emmalisa i den höga snön! Han en sådan snäll storebror! : )

De leker just nu jättebra tillsammans. Det är ju lite när Vilmer vill, men ändå!


På kvällen var jag på O´lery´s (om det stava så??) på jättegod middag med C4-gymanstledarna! Tackar tackar! Mycket gott och i trevligt sällskap! : )


Dagens Vilmer-mening får komma efter julafton, för kommetaren var till en julklapp där jag vet att dennas mamma läser här! : )


I paketen idag var det strumpor till Vilmer och strumpor till Emmalisa. Vilmer fick även en kakform som var en hund.


Vi lärare dansade ju på julspexet på skolan. Jag hade satt ihop ett litet medly, det var det som jag höll på att fixa när jag inte ville skriva vad jag gjorde! Vill du se hur det såg ut, varsågod:

http://www.youtube.com/watch?v=n_mn8badDvg

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards