bobos

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Lena - 15 december 2009 22:16

Idag efter dagis så åkte  vi till ishallen och åkte lite skridskor! Vilmer kunde ju åkte när vi så flitigt tränade under året som jag var mammaledig! Nu var det i mars eller april som han sist åkte, så lite ringrosig var han i benen, men kul tyckte han att det var!

    

Det fanns ju mycket att titta på och lyssna på när de stora barnen åkte!


Emmalisa hade fullt upp med att underhålla Mormor!

  


Efter ettag så ville Vilmer fika, så vi tog av skrillorna och fikade!


    

Emmalisa fick sitta på en stor stol och det gick jättebra!

  

Trollunge!


När vi var klara i ishallen så ville Vilmer ha något i kiosken! Jag kommer ihåg det själv så svag för Vilmer som jag är fick han välja något för växeln jag hade i jackfickan, d v.s en 7-8 kr! När vi kom fram till kassan så var där inget godis Vilmer tyckte om. Då såg jag en Delicato chokladboll och tog en till Vilmer. Jag trodde ju inte att den skulle kosta 10kr. Men damen i kiosken sa att Vilmers pengar räckte till den om han vill ha den. Vilmer räckte fram pengarna och tittade sedan på mig och sa:

V. Blev det rätt?

J. Ja, egentligen räckte inte pengarna, men du fick chokladbollen för din pengar.

V. Men stämde det inte?

J. Nej, det fattades lite, men idag var det ok! : )


Åh Vilmer! Han förstod att det vi inte hade tillräckligt med pengar, han funderade lite på det sen släppte han det när han tänkte på hur god chokladbollen skulle smaka! : )


Senare på kvällen var det C4-uppvisning och tjejerna var supeduktiga! Här kommer lite bilder från danserna!

           

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards