bobos

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Lena - 19 februari 2009 21:15

Idag halkade jag mig fram till dagis med Vilmer och Emmalisa! Vi kom fram! He he!

När jag kom hem sov ju Emmalisa som vanligt och då passade jag på att måla klart i garderoben som jag påbörjade för exakt två veckor sedan!

Jag gjorde klassikerna att när jag tagit ny färg på rollern donkade jag huvudet i snetacket där jag nyss målat så ja, mitt hår blev vitt! Smartas!


En sväng till Toddler och beställde byxor till Vilmer och hittade en massa fina kläder till Emmalisa! Dessa känningar och jeanskjolar! Jag vill ha dem alla! : )

Dax för Babycafé med sång och fika! Idag hämatade Fredde Vilmer så jag kunde stanna länge på cafét!

Väl hemma så körde jag direkt med barnen och hämtade Farmor och vi for till Åsum! Farfar och Fredde ska fixa golvet och måla taket i badrummet!


Efter bad för både Emmalisa och Vilmer så fick vi god kvällsmat hos Farmor!

Frede åkte med till Åsum och åt lite mat. Vi åkte alla sedan hem tillsammans!

Påvägen hem somnade båda barnen så fort bilen startade!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards