bobos

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Lena - 5 februari 2009 19:16

Idag snöade hejvilt när vi skulle gå till dagis, dock la det sig inte utan det blev bara blött!

När jag gick hem kom jag på att jag skulle påbörja mitt lilla projekt, vår walk-in-garderob på ovanvåningen!

Så snälla lilla Emmalisa sov mellan 10.20 och 13.20 och då passade jag på att fixa och riva tapeter!


Det blev inte någon mammagrupp idag på babycafé, jag var helt upp i målandet!

När vi kom till dagis skulle Tilde också hem så vi följde med henne hem och lekte! Jättekul!


Fredde slutade tidigt idag och hämtade en jättefin canvas tavla som vi beställt! Den blev jättefin!

Fredde hämtade oss hos Tilde och så hämtade vi mat! Söte Vilmer somnade i bilen och somnade utan få kvällsmat, stackars lille..


Nu ska jag packa till vår (min och Emmalisa) resa till Stockholm! Yeah! Vilmer ska sova i Tyringe hela helgen och Fredde och Farfar kan jobba med badrummet! Så hej så länge, är tillbaka söndagkväll!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards