bobos

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Lena - 23 februari 2009 18:46

Efter Vilmer blev lämnad på dagis åkte jag och fixade lite saker på posten!

Halv 11 var det dax för Emmalisa att babysimma! Vilmers präst (hon som döpte honom) var med! Vi ville ju att hon skulle döpa Emmalisa också men då skulle hon precis få sitt andra barn och nu vips stod vi båda här med bebisar som snart inte är bebis längre!!!


Emmalisa var så duktig! Det märks att hon är större än vad Vilmer var när han började. Emmalisa är så med och plaskar och hon skrattade högt flera gånger!

När jag blåste bubblor i vattnet sken hon upp sitt underbara leende! Man blir så glad av det! : )

Fredde är hemma från jobbet idag, han är sjuk! Trist! Så Emmalisa och jag åkte själva och beställde handfat och toastol!

Efter dagis var det gympadax!

Medans vi var på gympan så var Farfar här med kakelläggaren och tittade och mätte! Imorgon kör han igång! Yes!


Mitt kamerabatteri tog slut, har inte laddat det på veckor! Men som tur var fick jag ett kort på Emmalisa när hon ligger och gör sig redo för att bada! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards