bobos

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Lena - 2 februari 2009 21:01

Ja, jag vill börja med att säga att jag lite förvirrade när jag skrev igår... här kommer saker jag tänkte ha med:


Tilde lilla Tilde kan säga Lena! Oj oj oj vad mallig jag är för detta! Faster Lena... he he!

Vi åt goda semlor som Farmor och Farfar hade med sig! Mums...

Vilmer fick en kassaappart med scanner (ni vet han har ju full koll på Maxi där vi scannar) av Farmor och Farfar.

Till kvällsmat åt vi hemlagad pizza med Farmor och Farfar efter att badrummet hade påbörjats att rivas!


Så till Måndag!

Imorse satt Vilmer och lekt Maxi, som han själv säger!

Fem sköna härliga timmar hade jag och Emmalisa hemma medans Vilmer var på dagis! Slappade mest men bakade lite skorpor, jag är tokig i dem och de är alltid bra att ha hemma!

Emmalisa tar nog lite kalsium från mig för jag är sjuktligt sugen på yoghurt och andra mjölkprodukter!

När jag hämtat Vilmer så var det hem och äta mellis och undertiden ordna med tröjor som vi ska ha med oss i helgen. Nu är det på tryck! Yeah!

Idag hade Vilmer och Adde varit duktiga på gympan! Tur ... : )

Jag och Daniella (Lisa är på internat med skolan) och våra töser satt och väntade medans pojkarna gympade!


Jag har även budat på fina möbler jag fått och har nu fullt upp med att försöka få hem dem på onsdag mellan mammaträff och dans.. men ja ni får läsa på onsdagkväll hur det ordnade sig! : )


Fredde har nu dagit bort all badrumstapet och tagit ner det fula badrumsskåpet!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards