bobos

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Lena - 4 februari 2009 19:20

Idag kom det rörläggare till oss halv 7! Fredde är ju mannen i huset och han gick upp och tog emot dem! Vilmer hörde Farfars röst och ville går ner. Han stod på golvet och hade överkroppen och huvudet kvar i sängen och halvsov... men gick ner ändå!


Ja killarna var väl klara vid halv 11 då jag gick till stan och Barbacka!  Där var Therese och Bella, Emma och Saga-Li! Kul!

Sen gick hem, Farmor hämtade Vilmer och kom hem till huset! Sen kom Therese med sin "braiga" bil, jag har köpt stora möbler som jag måste få hem : )!

 Det gick superfint förutom att Bella inte var på sitt bösta humör (hon är annars precis som Flisan alltid glad!) Tack snälla för hjälpen!


Sen på med danskläder och iväg till danssalen! Puh... Idag blev jag lite svettig efter dansen, vi hade lite publik som tittade och då tar man ju i lite extra :)


Väl hemma åt vi mat och sen när Farmor la Vilmer åkte jag och köpte godis!Så gott!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards