bobos

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Lena - 20 februari 2009 18:17

Idag var både jag och Vilmer trötta men var tvunga att gå upp halv 8 för Vilmer ska till tandläkaren!

I ett härligt snölandskap (dock inte plogat på min genväg till tandläkaren så vagnen blev dubbelts så tung!) såg vi naturligtvis Farfar påvägen! : )


Hos tandläkaren kom även Lööw innan för dörrarna til väntrummet! Kul och oväntat! Vilmer började genast leka med Lööw!


Inne hos tandläkaren var Vilmer jätteduktig! Inga hål! (tur och skönt!) !
Sen hade vi följe med Lööw en bit och Vilmer busade med Lööw i snön!

(Lööw heter Ulrika Lööw, men så länge jag känt henne har jag kallat henne Lööw och de gör Vilmer med: )


Vi var ute i trädgården och skottade snö en bra stund! Vilmer älskar ju snöns!

Efter lunch så bakade vi skorpor medans Emmalisan sov! Hon var ju så duktig hon med hos tandläkaren för hon sov he he!


En sväng till stan blev det men tyvärr hade inte Nova Starbyxorna kommit, kanske var det snövädret som försenat leveransen! Emmalisa fick en kjol som jag ska byta, jag tog stl. 74 och Emmalisa är ju en stadig flicka så ja 80 får hon ha! : ) (ah...lilla Emmalisa)


Vilmer fick godis av mig (hoppas inte tandläkaren läser detta!) för att han var så duktig hos tandläkaren!

Sen mös vi i soffan till Pippi! Kvar satt Emmalisa ensam och såg så söt ut!

Det fina med Fredde är att han gillar matlagning! Så efter han jobbat klart åkte han och handlade och nu har har lagt en finfin middag som vi ska ha som fredagsmys!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards