bobos

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Lena - 21 februari 2009 20:40

Fredde kände sig inte riktigt hundra idag heller, har man varit sjuk i en vecka och jobbat blir det väl så! Men han piggnade till under dagen! : )
Jag och Vilmer åkte och kollade om man kunde beställa hem badrumsgrejer och hur lång tid det skulle ta! Godis hann vi också med att köpa! : )


Farfar och Farmor kom med duschdörrarna på släpet! Tack för transporten!

Jag och Fredde fixade fika, nybakt bröd och så slog vi till med en prinsesstårta! Ja, det var Freddes idé och jag tyckte den var superbra!
Vilmer ville ju ha det till att någon fyllde år och han busade med oss och sa att fyllde 10 år (som han visar på bilden!) just idag! 

God tårta var det!


Sen åkte vi hem till Henke och Tilde och kollad in deras handfat!  Mycket fint! Jennie kom hem sen och vi stannade och kollade på Arnes (Farmors storebror som bor i Uppsala. Han äger en häst som just idag skulle springa V75) häst! Och gissa vad, den vann! Så kul! Arne var ju på plats där loppet gick och var med i tv! : )


Jennie och Henke skulle ha tacos och vi skulle ha Tikka Masala hade jag tänkt, men när vi åkte från Henke kände både Fredde och jag att vi blev sugna på tacos så körde vi till Maxi och handlade det! : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards