bobos

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Lena - 2 april 2009 21:21

Nu vet jag hur det känns att ha varit uppe halva natten som vissa mammor är! När alla andra sov packade jag ner hela köket i flyttlådor och var klar halv 3! Så när klockan ringde halv 9 kändes det lite tungt, men det gick över fort!

Vilmer lämnades på dagis och sen halv 11 kom en köpare på Babygymmet så nu har en bebis i landskrona ett fint babygym! Ja gott folk då var allt sålt på blocket som jag la ut! har ju en hel källare full med tavlor och annat som kommer att läggas ut nästa vecka!

Jag och Therese åt den goaste kycklingtoasten i vårsolen på Bunna! So nice!

På eftermiddagen hade Vilmers dagis drop-in, barnen visar vad de gjort och sen är det lite fika.

Farfar, Emmalisa och jag gick och mötte en jätteglad Vilmer på dagis! Vi var ute en bra stund! Vilket väder!

Emmalisa gungade för första gången och älskade det verkligen!

Vid 4 åkte Farfar hem till oss och började i köket, vi stannade en stund på dagis och lekte lite till!

Det blev bakad potatis till kvällsmat! Mmmm inte hemlagad nej, Graffitis! Gott!


Emmalisa har nu så lång lugg att man kan fästa klämmor i den! 1½ cm långa klämmor, så fina! Vi fick några små klämmor av Bella (som nu gått upp en storlek!) så köpte vi nya till henne i rätt storlek!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards