bobos

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Lena - 29 april 2009 22:21

Ja, jag behöver väl kanske inte skriva mer att vi är morgontrötta i vår familj, men vi kom i tid till dagis i allafall! När jag kom hem messade Therese och Karolina (från mammagruppen) att de var vi mitt hus, så jag hängde på deras lilla runda och gick in till stan!

Idag var det BVC-mammaträff! Vi var inte alla eftersom det blivit förvirring bland lappar som Anna-Karin skickat ut!


Efter det gick vi till Kaffe och Sånt och åt en god lunch!

Farmor köpte en jättefin klänning till Emmalisa och Vilmer fick koola chinos! Tack snälla!

På dagis träffade vi kusin Tilde och Jennie, så de hängde med hem och fikade och lekte lite i trädgården!

Farmor kom och passade barnen medans jag tränade mellan 4 och 6! Tack!

På kvällen blev det pizza och den åt vi ute, det var ju varmt som en sommarkväll! Helt fanstastikt!

Vilmer var svart på händer, fötter och kring munnen av smuts så det blev en dusch för honom innan han skulle sova!

Jag la Emmalisa först och sen la jag Vilmer! Slumrade till i hans säng och vaknade helt yr är Emmalisa vaknade till som hon alltid gör sådär efter en 20 minuter!


När Fredde kom hem från jobbet satt Emmalisa och jag i soffan och läste tidingar från hela veckan! ( Postgubben måste undra om vi var bortresta efter som in någon tömt lådan på ett par dagar!)

Då säger jag till Emmalisa att nu kommer pappa, Emmalisa smilar upp sig och skrattar! När Fredde har myst med Emmalisa och ska gå ut i köket säger Emmalisa klockrent: Pappa!

Så gulligt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards