bobos

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Lena - 3 april 2009 20:33

Vilket helt underbart väder! Man blir så glad!

Idag ringde Camilla halv 9 och sa att Alexander fått vattenkoppor (bra tänkte jag!) och vi ska åka dit idag! Daniela, Adde och Rosita ska också följa med idag och träffa Camilla, Alexander och Felix! Både jag och Daniela har kläder till denna kvinna jag skrivit om innan! Jag tog lite kläder till pojken som är tre, han är ju mindre än Vilmer så han kan ha de kläderna Vilmer hade förra våren!

Men ja, vi åkte i två bilar till Camilla!
Vilken dag! Grillning och mycket lek ute! Sol och värme!

Det kändes nästan som sommar, man blev så sugen på sommar!

Hela eftermiddagen gick fort och vid halv 4 körde vi hem!

Fredde slutade vi lunch idag och vi måste kolla tapet, färg, fläkt och annat till köket!

Det var rena konsten att försöka hålla Vilmer vaken, men det gick! Till och med Emmalisa var vaken hela vägen!

Till Wallgårds och beställa tapet och färg och sen til maxi för att handla något gott! : )

Fredde målar just nu i köket, ni som har sett det "live" kom ihåg hur det såg ut innan för nu är helt annorlunda! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards