bobos

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Lena - 9 april 2009 22:17

Vilmer skulle till dagis idag och då ville jag måla påskprickar på honom och klä honom i huckle och förkläde. Måla sig i ansiket var spännande och kul tyckte Vilmer, när jag föreslog att han skulle ha huckle och förkläde sa Vilmer Dagens Vilmer-mening:

Igår provade Farfar förklädet och hucklet och när jag idag frågade om Vilmer ville ha det på sig svarade han:

V. Nej, det kan Farfar ha!


Jag har gjort cellprovtagning idag. Inte att jag är rädd eller orolig men när jag varit där och Ylva (som var min barnmorska till Emmalisa) sa att om jag nu ringer så bli inte rädd och brevet som kommer om två veckor osv. så tänkte jag ändå att man vet inte....


Lunchdax med Lööw, vi åt ute på Bunna! Mycket gott men lite kallt när solen gick i moln!

En runda på stan, skulle handla jeans men nej det blev det inte!

Köpte med lite fika hem!

När jag hämtat Vilmer kom Mia (en vän från Tyringe som jag gått i samma klass med och åkt konståkning med!) och henns lille Albin som blir 2 nu i april! Jättesöt! Och Albin gillade fikan som jag köpt, han hade ett kex i ena handen och en giffel i den andra och så skulle han försöka dricka och hålla glaset samtidigt som han höll i kakorna! : )


Spegeln med belysning har vi köpte idag, så snart kommer den upp och då kommer det bilder här på hur fint det har blivit!

Jag hade gjort ett lite påskägg till Tilde som vi var och lämnade hos hennes mormor och morfar!

Jag hade även gjort ett litet till Lööw som jag glömde ta med när vi sågs på stan så jag körde ut med det till henne på kvällen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards