bobos

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Lena - 24 april 2009 23:39

Jag vill börjar med att säga att om man vill se bilder från Vilmers uppvisning kan man kan gå in och titta på:

http://www.kristianstadsbladet.se/apps/pbcs.dll/gallery?Avis=KB&Dato=20090423&Kategori=KRISTIANSTAD&Lopenr=673989637&Ref=PH&Profile=1874


Vilmer är själv på bild nummer 5.


Vilken helt underbar morgon! Fick sova ut, vi gick upp efter 9 till ett strålande väder! Emmalisa sov i vagnen och Vilmer och jag fixade lite och lekte! Vi åt även vår lilla korvlunch ute!

På eftermiddagen lekte Vilmer med Adde i Tivoliparken! Sen blev det glass på stan i solen!

Ja, vi gick och köpte godis (Vilmer ska sova i Åsum i natt, Fredde ska ha lite fest med jobbet hemma hos oss så jag ska också iväg!)

som Vilmer kunde ta med till sig och Farmor och Farfar! När godiset var köpt gick vi till bussen ( jag hade nya vagnen och Vilmer orkade inte gå, eller jag orkade inte gå så sakta hem kanske jag ska säga! : )

och den gick precis innan vi hann ställa oss. Otur att ingen stod och väntade så bussen bara körde!

Ja tänkte jag, vi går till nästa station och hoppar på nästa buss där! Så vi gick till busshållsplasten utanför Henke och Jennie. Satt där och väntade ettag och när bussen kom det stod 2 på den, hoppade vi på den! Mmmm den svängde av mot Maxi istället för hem till oss... ah... jag gick fram och frågade vart bussen gick och fick svaret: VIBY!

Ah... ja, vi fick hoppa av på nästa hållplats som blev sjukhuset! Som tur var

så var Farmor och Farfar på Maxi med Henkes bil och Tildes bilstol så vi gick dit och fick skjuts hem! Och när vi packar ur bilen så kommer bussen och stannar! Ha ha, ja nu kan jag skratta åt det! Stackars Vilmer trillade så många gånger (för han var trött) att det gick håll på knät!


Ja. Emmalisa och jag var på Filles i Wä med Lööw och endel andra som också bor i Wä! Mycket trevligt!


Sen var vi hemma hos Lööw en stund innan vi åkte hem. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards