bobos

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Lena - 10 april 2009 19:59

Idag hade vi Kaoz-dans-möte hemma hos Jennie! Jag tog Emmalisa med mig för Fredde åkte med Farmor och Farfar och tittade ut sin trettioårs-present! Så Vilmer följde med dem och Emmalisa med mig!


Innan vi körde från stan köpte vi med fika!

Vilket väder, så härligt att sitta ute och det var jättevarmt i deras uterum men mysigt!
Timmarna sprang och vi fick faktiskt till det att bestämma en dag då vi ska börja träna! Ja, jag vet det låter skumt, för har vi slutat? Nja, ett uppehåll har vi haft och nu sätter vi igång igen! : )

När jag kom hem efter ett par timmar så var Farfar och Farmor här! Farfar fixade fint i kökte, så fint det kommer att bli! : )


Vi var ute länge och lekte i sandlådan, Emmalisa är så nyfiken på sanden så jag kände att napp i munen kanske hjälper lite!

När vi var i sandlådan sprang Vilmer i garaget och hämtade fram allt som tänkas kan och sen kom Dagens Vilmer- mening:

V. Det här tycker du är spännande Flisi (smeknamn på Emmalisa) va?

Mmm, det är det Flisi, du leker lite i sanden Flisi sen får man lugna sig.


Ha ha, oj oj oj vilket liten polisstorebror som växer fram. Kan lätt se hur det kommer  att bli när Emmalisa kan ta sig fram och röra allting!


Måste bara skriva detta också!

När vi åt kvällmat och det blev rätt sent kanske kvart i sju, säger Vilmer att han vill vila, att han är trött! Så efter maten och allt blev klockan kanske halv åtta, görs Vilmer klar för sängen och vi går upp. När vällingen är i magen och det är fortfarande ljust i rummet (fast rullgardinen är mörkläggande sipprar det in lite ljus) så ligger sötaste Vilmer på kudden och bara tittar en liten stund (15 sek) innan han somnar!

Älskar dig så Vilmer!  (hi hi inte bara för att han somnar fort! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards