bobos

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Lena - 27 april 2009 20:59

Vilmer fick åka vagn till dagis idag efter som vi inte hade en halvtimme över! : )

Jag gick hem och bytade vagn och gick till babysimmet med Emmalisa! Många trevliga mammor där!

Ja, förvirrad eller vad? Jag lånade Vilmers cykellås (som är en lång slang) för att låsa vagnen på badet! Ja, jag är lite så av mig nu när jag har en ny vagn! Det är ju bara att rulla ut den, de i kassan kan ju inte ha koll där hela tiden och komma ihåg vems vagn som är vems!

Så efter badet kände jag i jackan efter nycklarna och nej där var det inte! Fick lite smått panik och gick ner till vagnen för att se om jag lagt dem i vagnen ( inget förvånar mig längre!) nej det hade jag inte så jag fick fråga mannen i kassan om nycklarna och ja, någon hade lämnt in dem (Tack snälla du som gjorde det!) och jag kunde låsa upp vagnen och gå hem! Oh my...vad jag måste bli bättre på att organisera mig!


Satt ute och åt lunch och läste tidningen, so nice!


Fredde slutade tidigt idag och hämtade Vilmer och klippte de gräset! Det är så gulligt att Vilmer går efter Fredde med sin lilla klippare hela gräsmattan igenom!


Gympa sen för Vilmers del och jag var på maxi en sväng!


På kvällen var Tilde hos oss en sväng och lekte med Vilmer och Emmalisa!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards