bobos

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Lena - 13 april 2009 20:38

Oj oj oj, nu är det klart! Äntligen har vi en spegel också!  Vi har väntat och vi har fått någonting gott!

Vi är jättnöjda med badrummet!

Tack Farfar för alla timmar du hjälper oss!

Av Lena - 13 april 2009 20:35

Vi har fått ett jättefint nytt kök! Nymålade luckor, nya bänkskivor, nymålat i taket, nya tapeter, nya kakelplattor och så ny fläkt!


We love it! Det är inte klart än, lådorna är inte klara, lister ska upp och fläkten! Mewn vilken skillnad!


Kommer du ihåg det gamla?

Av Lena - 13 april 2009 20:13

Lördag: 

Ja, då var det påsk! Vilmer fick ju ett paket istället för ett ägg, hans kommentar då var :

V. Fyller jag år idag?

En kickboard fick han och blev jätteglad! Emmalisa hjälpte till att öppna paket och var glad för det!

Var på stan en sväng, myckeyt folk och jättehärligt vädet!

Farfar och Farmor kom med massor av ägg till barnen! Tack! : )

På kvällen åkte jag och barnen till Tyringe, Fredde är jättförkyld och gick och la sig och sov!

God mat och påskäggs-jakt fick vi i Tyringe! Vilmer och Emmalisa fick mer ägg! Tack! : )Jättefina saker både av Farmor och Farfar och Mormor och Morfar , men Vilmer sken mest upp av godiset! : )

Emmalisa hade sin fina påskklänning!

Söndag: 

Ännu en spindel hittade jag i vasken, tro kanske de kommer ifrån fläkthålet! Jag är riktigt rädd och spindlarna är stora!


Jag lämnade barnen i Åsum och körde till danstjejerna i C4-gymnasterna och hjälpte dem med dansen! När jag kom tillbaka kom Leif och Birgitta (Farmors bror och svägerska) och fikade! Vilmer ville spela spel så vi alla satt och spelade spel! Kul!

När vi körde hem till oss beställde vi pizza! Farfar hade då tapetserat klart i köket! Så fint, Tack!

 Trots att klockan var mycket var Emmelisa upp och busade med Famor!

Måndag;

Tro detyta eller ej... nu har vi börjat dansa! Oh yes! Tog ett kort på mina dansvänner men det blev suddigt. lovar  att ta ett nytt och lägga ut! : )

Sen var det god mat i Åsum! Henke, Jennie och Tilde var där också!

Vilmer fick godis av Henke och Jennie! Tack! Tilde fick en liten väska och Vilmer blev nyfiken och vill öppna, vi sa  då:Nej, Vilmer det är Tildes! Då svarar Vilmer: Men jag kan väl få titta? Så hemskt det kändes...klart han får titta!

Tilde öppnade sin väska och Vilmer säger Helgens-mening:

V. Ah, plåster! (och så vänder han sig om)


Det var Kinderchoklad som låg packeterade i små pappersaskar som liknade plåsteraskar!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards