bobos

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Lena - 15 april 2009 20:40

När Vilmer var lämnad på dagis gick jag till stan med Therese! Vi gick in på Toddler och undrade vad som stod på med vagnen, men det verkar vara väntan p g a leverantörbyte! Ja ja, de är ju jättetrevliga där ändå!

En snabbtur in på Barbacka och gav barnen lunch och sen åt mammorna lunch ute i parken! Så härligt!

Alla mammorna hade sovande barn (inte jag då! Emmalisa var vaken!) när jag skulle hämta Vilmer så de följde med ner till dagis.


När vi kom hem stod Mormor och Morfar klara att åka och köpa cykel till Vilmer! Han skulle ju få välja själv! Vi åkte till Mohlin´s och kollade in cyklarna där! Jättefina och Vilmer fastnade för en blå! Verkligen fin, Vilmers allra första egna cykel! Tack! : )


Vi fikade och sen var  det ut och cykla! Vilmer kan ju cykla (har provat Ellas!) så det gick verkligen jättebra! Morfar och jag gick runt hela egna hem ett par gånger! Mormor klippte lite i trädgården medans Emmalisa sov!

Nu känns det att det är vår!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards