bobos

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Lena - 22 april 2009 22:16

Idag var det jag som först skjutsade Vilmer till dagis och sen Fredde till tåget, för det var ju dax att hämta hem vagnen! Det är ju lite långt att gå från egna hem till stan med Emmalisa i famnen!

Men ja, denna fina vagn!
Ska nu ge Toddler beröm: Det är så ofta man hör folk klaga på ditten och datten, nu kommer det beröm! Just min vagn har varit slut, och leverantörbyte och det ena med det andra! Maria på Toddler har jagat vagn och sedan kört och fixat en bara till mig!  Det kallar jag service!
Bumperbar (båge över vagen) och regnskydd köpte jag på Babyproffsen!

Är så glad!

Men lyckan varade kort, när vi kom till stan hade Emmalisa tappat den andra design nappen hon hade! Att jag lärde mig noll av förra veckas händelse! Napphållare på NU!


Mammafika på Barbacka! Mysigt och roligt när barnen nu har lite utbyte av varandra!

Vi två träffade jag Lina och Elton (han som är född på samma dag som Emmalisa!)! Farmor hämtade Vilmer från dagis idag!
Vi gick och fikade på Duvanders! Ha ha, vilken kaosfika! Men hur kul som helst! Några äldre besökare var så väldigt intresserade av våra barn att de hängde över bordet när de skulle äta mellanmål!

Jag och Lina fick kalla mackor och meloner flög hit och dit! Men kul att träffa dem på en snabbfika!

Sen hem och fixa lite mat till Mormor, Morfar, Farmor och Farfar som är här alla idag för Vilmers dansuppvisning!


Vilmer är lite (som flera att C4-gymnasterna ledare sa till mig) som mig! Sprallig, teaterapa och vill synas på scen! Hi hi!

Vilmer gjorde en bra uppvisning! Han körde lite som de tränat och lite sina egna moves, men sötare kan man knappast bli! Lillasyster Emmalisa satt på läktaren i likadant linné som brossan!

När vi var klara åkte vi hem och fikade på smarrigt blåbärspaj! MUMS!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards