bobos

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Lena - 21 april 2009 22:12

Idag kom Linda och Nova på besök! Kul att prata och tjejerna kunde bekanta sig med varandra!

Efter lunch så gick vi till stan för att klippa Vilmer! Han är ju stor nu och klipper sig ofta så han fixade det hur bra som helst! Snyggt blev det!

Sprang på Lina på stan (hon bor annars i Stockholm!) kul, just då ringde de från Toddler och sa att de hade en vagn till mig! Tjohoo vad glad jag blev! Men då hade jag redan bestämt med Daniela att vi skulle ta bussen ut till dem och så var jag ju redan på stan med syskonvagnen så det hade blivit meck att ta sig hem med två vagnar!


Buss till Adde och Rosita! Vilmer och Adde lekte! De tog på sig Addes fotbollskläder! Allt blir ju roligare då!

Vilmer blev riktigt ledsen när vi skulle gå hem, han ville stanna och leka med Adde!

Väl hemma kom Farmor och Farfar (de lånar vår bil medans deras är på lagning!)!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards