bobos

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Lena - 7 april 2009 22:06

Idag har det varit ganska lugnt och skönt! Vaknade av telefonen som ringde halv 10 ...hoppas hoppas det är badrumsspegeln....men nej det var tapeter från Wallgårds som kommit! Till köket och till lekrummet! Kul kul men denna spegel och lampa har vi nu väntat på i snart fem veckor! Det är lite problem också för att man kan inte gå på toa när solen har gått ner för då är det bäckmörkt där inne! Igår satte jag in ljus på golvet (som jag glömde tända dock) ifall någon hade behövt gå under Meandi-partyt!


Vilmer och Emmalisa badade i den lilla IKEA-badbaljan! De är så kul nu när de kan göra sådan saker tillsammans!


Ja som sagt när jag tvättat lite och städat lite var det dax för lunch och sen efter det gick vi till Farmor och lämnade hennes telefon som hon glömde och sen stannade vi och lekte lite med barnen innan vi gick och hämtade Henke och Jennies bil!


Farfar kaklade i köket idag så så så fint! Superfint! Tack! : )


Som vanligt (kan jag nästa nu skriva hi hi) satt jag och Farmor och mös i soffan med godis! : )




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards