bobos

Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Måndag eller lördag?

Av Lena - 29 december 2008 20:19

Hrm vad är det för dag idag??

Jag vaknade vi nio när Emmalisa ville ha frukost, då var Fredde redan uppe, men vår käre lille Vilmis sov til kvart i 11! Känner redan att vi får börja träna att gå upp till dagistiden! Vilmer la sig ändå vid 8 igår så han var inte uppe länge...


Jag och Emmalisa gick till stan (däcket på syskonvagen har fått punktering och är hos Farfar på lagning) vilket jag var mycket glad för när jag såg kaoset med bilarna i stan! Helt galet, folk överallt! Tänkte messa någon när jag gick till stan men kände sen att det kan vara rätt skönt att gå själv, hade ju inte något direkt ärende. Men jag träffade ju en massa folk på stan som jag pratade med! Kristianstad är ju rätt litet på så vis!


Jag hittade jättefina skor till barnen, röda vårskor till Vilmer och rosa ballerina till Emmalisa!


Idag blev det klart att nyårsbuffén betälls från Kvarnen! Gott ska det bli!


När jag kom hem från stan så åkte vi alla till Elon och köpte dammsugepåsar och ny kaffekanna (den som man brygger i, den gick sönder i morse när Fredde diskade) sådan saker som är så roliga att köpa!! NOT! Men bra!


Sen körde vi om Åsum för att hämta däcket till vagen och då blev vi bjudna på Farmors goda pannbiffar (säkert Farmors bror Arne som beställt det : )


Vilmer och Farfar hittade min stora godispåse, Vilmer ville bestämma vilka bitar som Farfar fick!!

  

Skönt är att även om Emmalisa inte har någon röst så har hon ingen feber och är lite piggare! Vilmer och Fredde får vi ju snart kalla friska!


Vill gatrulera en nära vän som fått en liten Tyra den 23 december! Grattis Jönsson (Jennie) och Andreas till lilla söta Tyra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards