bobos

Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Städ, lek och McFeast & co!

Av Lena - 10 februari 2009 21:24

Vilken skön morgon att bara fixa och städa! Vill riva tapet, men det är svårt när Vilmer är med...


Vilmer hjälpte mig att städa både uppe och nere och Emmalisa satt i våra sängar och lekte! När jag städade Vilmers sovrum Ville Vilmer läsa i sina böcker. Emmalisa var så glad att Vilmer var så nära henne och lekte! De var så söta när de båda läste i sina böcker! 


Efter lunch kom Adde, Daniela och Rosita hit och lekte! Kul!

Vi fikade och när vi var klara ringde Farfar och sa att han var tvungen att fixa i badrummet och att det kommer att låta mycket. Vilmer är så nyfiken och det känns tradigt att han inte kan vara med, så vi gick en sväng till skogen. Adde och Vilmer hittade pinnar och fortsatte att bygga en koja som någonannan börjat på. Mitt i allt detta så blir Vilmer kissig, så det var bara ner med overallen i det kalla vädret, men det gick jättebra! Han är så duktig!

Vi följde med hem till Daniela och lekte en liten stund. Emmalisa sov från tre tiils vi kom hem igen, halv sju!

Ja, när vi kom hem så åkte vi och köpte mat på McDonalds!

Fint! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards