bobos

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Lena - 18 mars 2009 18:33

Idag var det svårt att vara inne, så jag gick en lång runda med Therese innan vi gick till Barbacka!

På Barbacka var vi nästan alla i mammagruppen så bord och stolar fick möbleras om! : ) Nu är ju barnen så stora att alla måste ju sitta i en barnstol när de äter! Så söta! Katarina fyller år idag, Grattis! : )


Sen gick jag till dagis och där var Farmor och Tilde! Vilmer blev jätteglad att Tilde skulle följa med hem och sen skulle ju Lööw också komma och fika med oss! Så kul!

Vi gick till Nya Boulevard (kondis) och köpte fika!

Barnen var ute och lekte lite i trädgården medans jag fixade klart fikan!

Lööw var här med oss!


Måste skriva gårdagens Vilmer -mening:

Vi gick ju till tåget och det blåste ju jättemycket och när jag kom med dubbelvagen vid ån och skulle upp för en lite kulle var det lite tungt då vänder Vilmer huvdet mot mig och säger:

V. Orkar du mamma?


: ) Så sött!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards