bobos

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Lena - 19 mars 2009 22:47

Idag gick Vilmer till dagis för jag hade singelvagnen (den som inte är såld än!) för att jag skulle direkt ta tåget till Hässleholm (igen!). Morfar och Mormor kommer idag och klipper i våra äppelträd TACK! Så jag bad dem köra ner vår och Camillas babybarnstol så jag kunde ta dem med mig på tåget! Det gick hur bra som helst!

Väl i Hässleholm så la jag dem i bilen som Fredde hade parkerat vid sitt jobb! På stationen i Hässleholm träffade jag Therese och hennes lilla Alba! Vi tog bussen hem till Camilla och åt god lunch! En härligt promenad och hämtade Alexander och sen körde Therese och jag och köpte godis...hrm ja det är så bara! : ) och en prinsesstårta! Therese bor i spanien och kan inte äta allt gott där som finns här hemma! (enda ursäkten jag kom på!)

Vid fem hämtade Fredde mig och Emmalisa och vi åkte hem.

Vilmer blev hämtad av Morfar och Mormor på dagis och har varit med och hjälpt till med att samla grenar och lekt i trädgården!


När vi kom hem stod maten på bordet! Fint! TACKAR!

När Mormor lagt Vilmer åkte de hem och då kom Lööw, med en jättepåse godis! Tur att mina vänner är måna om mitt godisätande! : )


Dagens Vilmer- mening:

När vi gick till dagis var Vilmer jätteglad och frågade honom:

M. Är du glad idag Vilmer?

V.Ja och frisk med!


Tur är det!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards