bobos

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Lena - 8 mars 2009 18:50

Idag har det varit för mig en lite slappedag! Ha ha läget hos oss är lite krassligt! Vilmer är mycket bättre än igår men har nog lite feber än. Emmalisa har börjat hosta och har nog börjat få feber och Fredde har lite ont i ryggen!


Anyway.... : ) Farfar var här och satte upp duschdörrarna! Så fint! Det är ju riktiga klinker får man ju säga, vet inte hur länge Farfar stod och borrade för att göra hål till att sätta upp duschdörrarna! Vi tog jättefina kort som jag inte la upp på sidan för man ser ju hela badrummet! : ) Snart! ; )


Tack Farfar för att det blev så himla bra!

Jag och Vilmer bakade bullar och sen gjorde jag skorpor! Mums!


Nu när Vilmer är lite halvbra så tittar på Pippi- boxen (vet inte hur många gånger han kan se samma avsitt, tur att där är 13 stycken!)


Men måste säga att min favorit är när Pippi ska på Kafferep ha ha! Tommy och Annikas mamma har den bästa dialekten av alla!!!

Jag älskar Pippi och Vilmer säger ju redan:

Min Pippi! Så jo, ganska förtjust är han också!


Lilla Emmalisa är för rolig, kunde inte låta bli att småskratta när jag skulle ta upp henne från sängen när hon sovit på förmiddagen. Då har hon legat och pratat för sig själv en bra stund och ligger helt stilla och bara tittar på gosedjuret hon har i sina händer. Men när hon får syn på mig , släpper hon det lilla lammet och börjar flaxa och spralla med benen så att det ser ut som hon ska flyga! Det stora pluset är ju leendet som hon ger under flygövningen! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards