bobos

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Lena - 15 mars 2009 19:43

Idag har vi inte gjort mycket men ändå gjort mycket!

Vilmer och jag har gjort dans! Jag blev tillfrågad om jag ville koregrafera en dans till C4-tjejerna och det ville jag!


Farfar och Farmor har varit hos oss idag, Farfar har satt ihop handfat och toastol! Var så nära att ta kort idag för det ser ju färdrig ut, bara spegel och krokar som fattas! : ) Det är så himla fint! hi hi


Jag och Fredde åkte och letade lite efter allt möjligt på eftermiddagen och det hela slutade med ett gäng lampor på Mio! Till köket, till vardagsrumsförnsterna och nya sänglampor till oss! Kul!


Sen åkte jag till idrottshallen för att lära ut lite dans till tjejerna i C4- gymnasterna! Det är en dansgrupp där tjejerna är mellan 15 och 22! Jätteduktiga! : ) De lärde sig min dans fort!


Kände när jag var där att jag verkligen vill dansa själv nu! Får ta tag i det! : )

När jag skulle gå till bilen fick jag gå värsta omvägen för de bygger ju om och ja river... så mötte jag handbollsfamlijen Lisa, Tobbe, Ella och Alfons! Tobbes mamma var också med ville att familen skulle fotats bara de! : )

När jag står och pratar med Lisa ringer de från Meandi (barnkläder som säljs på hemmapartyn!) och det var bra, för nu är det bokat!

Ni som vill komma och som jag pratat med boka in den 6 april kl. 19.00 Ni ska få inbjudningar när jag träffar er! : )

När jag kom hem var det köptemat som var det ena rätta!


Hoppas så att denna veckan som kommer blir mer levande än den som precis var! : ) Emmalisa har nog gått ner flera kilo... kanske inte men det känns som hon är lätt som en fjäder!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards