bobos

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Lena - 26 mars 2009 18:59

Idag var vi på BVC efter vi lämnat Vilmer på dagis! Idag var det dax för BOEL-testet vilket innebär att syn och hörsel testas! Emmalisa fick betyget utmärkt! Hon hade trots att hon var sjuk i nästan en vecka gått upp 350 g  och växt 3½ cm sen 6 månaders kollen! Bra jobbat! Man kan väl säga att hon tar igen sig matmässigt nu, hon äter som en häst! : )


Tänkte gå på stan och hitta en tvålpump till badrummet och så köpte jag present till Jennie (Tildekusins mamma) som snart fyller år och ska ha kalas!


På stan sprang jag först på Katarina (som dansat i Kaoz) och sen Jönsson (som dansar i Kaoz) och vi tog en runda på stan och träffade Karin (som dansat i Kaoz) och sen Mimi (som dansat i Kaoz)! Tokgalet, man kan gå i månader utan att träffa någon av dem och sen alla på en och samma dag!

Vi åt även en mycket god lunch på Kaffe och Sånt och även denna gång blev det ett besök utan bilder! (För er som läser bloggen, så var jag ju där med Carolina och då hade jag glömt kameran hemma! ) Idag så tog batteriet precis slut när jag skulle trycka! : )

En härlig spontan sväng på stan i härligt väder!


Hämtade Vilmer på dagis och idag stannade vi och lekte lite på dagis! (Vilmer blir så glad för precis klockan 3 kommer alla avdelningarna ut och leker! Vi brukar ju gå hem direkt!) Lilla söta Tilde kom också ut och hon blev så glad när hon såg oss att hon blev lite ledsen när vi skulle gå!


Sen kom en tjej och köpte babysittern, hon är dock sugen på babygymmet(skulle kolla med mannen först!) och visste en tjej som ville ha en Briovagn! Ah... bättre kan det ju inte bli! Nu är jag lite närmare min fina vagn i allafall! : )


Som jag skrev igår är sysonkärleken på topp just nu!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards