bobos

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Lena - 9 mars 2009 21:13

Ja, Vilmer har hög feber  och Emmalisa har fått lite feber men hosta och låter rosslig i halsen! Mmmm det går nog någon form av förkylning nu, på dagis var det fler barn som var hemma!


Jag tog en kort på Vilmer när han ligger i soffan och sover, ja la Emmalisa brevid (hon var vaken) men det såg ut som Vilmer är död på bilden! Usch nej jag la in ett kort på Emmalisa när hon lekte på lekrummet istället! Det är inte varje gång hon får leka färdigt med sina saker eller själv välja vad hon ska leka med! Hon såg dock lite ensam ut där hon satt... man saknar en Vilmer som springer överallt och fixar och grejar i rummet!


Som sagt har jag varit hemma och inne nästan hela dagen!

Inget Babysim och ingen gympa för Vilmer!


Fredde och Farfar har varit och köpt tvättställsblandare och duschblandare, jättefina! Dyra men det får det vara värt i vårt fin badrum! : )

Men ännu en lite pusselbit i vårt badrumspussel är på plats!


På kvällen åt Farmor och Farfar kycklingfajitas med oss (Vilmer älskar detta så det kändes lite trist att han låg och sov i soffan!).

Vi satt så lungt och åt och pratade, ändå saknade man Vilmers prat och att han skulle sitta på sin kant! : (

Jag måste erkänna att jag längtar tills man blir lite halvtokig på Vilmer som man oftas blir när han busar och gör sina små upptåg! Då är man inte så förtjust i det men just nu längtar jag tills han skrattar sitt lilla busiga skratt!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards