bobos

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Lena - 12 mars 2009 22:10

Idag var det dax för Vilmer att gå till dagis. En lite kortare stund än vanliga torsdagar. Han är ju lite hostigt än!

Undertiden han var på dagis gick jag på stan och shoppade lite till en sjuk Emmalisa! (Vilmer har fått så mycket på senaste tiden så idag var det Emmalisas tur!) Emmalisa sov gott i vagen medans vi turade på stan!

Jag gick in till Jennie och Tilde (kusinen) tyvärrr så gallskrek stackars Emmalisa för hon hade så ont i halsen. Varje gång hon hostade hörd man att hon fick ont! Tillslut somnade hon till så jag och Jennie kunde prata lite iallafall! Tilde sov som en stock under Emmalisas hostattacker!


När Vilmer kom hem från dagis somnade han på soffan! Stackarn, dagis tog knäcken på han!

Vid halv 5 kom Farmor och Farar hit! De ska passa barnen ikväll för Fredde spelar trumpet (i Kristianstad Storband!) och jag ska gå på bio med Lööw!


Tro det eller ej, jag cyklade till stan! Det är väl snart ett år sedan jag cyklade sist! Helt sjukt dålig kondis och jag orkade knappt cykla i trean! Skärpning nu Lena!

Jag och Lööw började med godis... lite chips och dricka! Måste bara säga att vi var nog yngst i salongen! Vi satt med våra stora påsar och drickor och mannen brevid tog fram ett lite kexchoklad på kanske 55g! He he man kände sig som värsta kränge... och det var vi ju också! : )

Filmen MÄN SOM HATAR KVINNOR var kanske den bästa svenska film jag sett! Så himla bra, jag har ju läst böckerna och tyckte de gjort en prefekt film av den! Men även om man inte läst boken tror jag att man skulle gilla filmen! SE DEN!

När jag sedan skulle cykla hem så hade det snöat och var jättehalt... så jag tvingade mig själv att flåsa hem i trean bara för att...(gammal spinninginstruktör som man är... alltid puscha sig till gränsen he he) och jag klarde det! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards