bobos

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Lena - 6 mars 2009 18:25

Idag bestämde jag och Camilla att vi skulle leka i Tivoliparken och sen på Barbacka med barnen! Alexander och Vilmer hade jättekul både ute i parken och inne på Barbacka! Vilmer blev kissig i parken så det var bara att gå bak ett elhus och kissa! Det är andra gången han gör det ute, och det gick jättebra! : )


Lunchen blev pannkakor och toast! : )

Efter vi varit på Barbacka så gick vi en sväng på stan och shoppade lite!


Nu så ska jag be er alla att tänka efter hur bra ni har det!

Idag har jag träffat en tjej, precis som jag  har två barn men i en helt annan sits!

Här sitter man ( alltså jag själv!) och vill stensätta och putsa huset och göra om köket och allt ni vet...önskar sig ditten och datten!

Denna tjej lever nästa mellan liv och död! Bokstavligen!

Ja, jag kände precis att det var någon "där uppe" som vill peka med med fingret till mig att fokusera på det viktiga i livet!
Jag har en underbar familj, underbara vänner ingen av oss lever med den sortens oro eller bekymmer! Så nu är det verkligen dax att njuta och vara glada!


Inte för att jag inte är glad eller tacksam redan, men det blev så svart och vitt när man träffar någon som har det riktigt svårt!


När vi kommit hem från stan kom Daniela förbi och lånde Emmalisa och Vilmers dopklänning, Rosita ska döpas nästa helg så det var dax att se om den passade! Och det gjorde den! Så bra!


Just nu sitter Vilmer och Fredde där upp och väntar på mig, Fredde har gjort hamburgare! So nice!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards