bobos

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Lena - 17 mars 2009 21:21

Ett  jättegrattis till Morfar som fyller år idag! Grattis!  


Vi ska ju ha hit rörkillar hit och sätta igång vattnet, så vi var inte säkra på om de skulle komma idag eller inte, så vi stannade hemma på förmiddagen!


Jag och Vilmer städade och tvättade vagnen! Jag ska sälja den och köpa en sittvagn! : )

Vilmer lekte själv men allt möjligt här hemma och Emmalisa lekte med sina saker så jag fick så mycket tid till att städa och fixa andra saker jag ska sälja! : )

När det blev klart att rörkillarna inte kommer idag så bestämde jag med Camilla, Alexander och Felix att vi skulle ta tåget dit och åka med Fredde hem!

Så direkt efter lunch blev de stressigt och vi for iväg til stationen och hoppade på tåget!

Vi började med att fika! Sen matade vi ankorna innan vi gick hem till Camilla där vi åt kvällsmat och glass! : )

Alexander och Vilmer lekte hur bra som helst och vi skrattad alla åt deras roliga upptåg!


När vi åkte hem med Fredrik somnade Vilmer nästan direkt i bilen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards