bobos

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Lena - 22 mars 2009 19:32

Jo, jag var nog lit onykter igår eftersom jag glömt stänga kranen på toan! : )


Tack snälla Farfar och Farmor att ni hade Vilmer i helgen! : )


Idag var  det en lång härlig sovmorgon! Vi blev väckta av en intesserade köpare av våra saker på blocket : )


Efter att Emmalisa ätit hämtade vi Vilmer i Åsum och körde mot Tyringe!

Vilmer hade ritat en "en pojke" som han sa när han ritade den till Morfar som firades idag! En riktigt fin huvudfoting!


Morbror Pär, Moster Maria och kusinerna Sebban och Sakke var också där! Vilmer var i sitt esse!! Storkusiner är ju jättekul!

Gamlamormor var också med! : )


Vi åt jättegod mat, efterrätt och fika!

Morfar och Mormor har ett kort på mig, Sebban och Sakke på kylskåpet som togs sommaren 99 när jag kommit hem från mitt år i Usa och vi var alla i vår sommarstuga. Vi tog ett nytt kortr idag, lite skillnad på längdordningen bara! : )

Båda barnen somnade gott i bilen hem!

Av Lena - 22 mars 2009 09:53

Idag börjde dagen med att jag köpte bröd och var hos Daniela och lämnade frukttorken och hämtade dopklänningen!
Vi åt en "goefrukost" och sen gjorde vi oss klara för att gå till stan!

Det är det bästa med att bo nära stan att man inte behöver in och leta parkeringsplats, utan att man kan gå in till stan!
Vädret var ju inte i närheten av det härliga som var igår men det är så skönt att gå!

Vi fixade present till Morfar, bytade ett par byxor (som gick söner i tvätten!) till Vilmer, handlade skor, byxor, strumpbyxor och en klänning!

Turen avslutades på Bibblan där Fredde lånade böcker! Vilmer ville spela på datorn så Fredde hjälpte honom! Nicke Nyfiken! Så duktigt!

Jag har nu fått sålt bärselen! Hurra! Den var det poppis, många som ringt på den! : ) Tjejen som köpte den kom och hämtade den på Bibblan!

Påvägen hem stannade vi och köpte grejer till milkshake och när vi kom hem shakade vi milkshake! Så himla gott!!!!

Sen gjorde jag mig klar för kvällen och packade till Vilmer som ska sova hos Farfar och Farmor i natt! (Fredde ska hämta mig i Hässleholm, så då behöver han inte väcka Vilmer!)

Jag tog tågt till Hässleholm vid halv 6 och träffade Camilla och Therese (som gästar tjejklubben ikväll!). Just det, tjejklubb ikväll hemma hos Emma!

Idag ska dricka för första gången sen Emmalisa föddes ja sen Emmalisa blev till i magen får man väl säga det är ju 1½ år sen!

Jag börjde en mycket god drink som var som en sommarbris! Den kommer att drickas i sommar på vår baksida! : )
Nej men jag drack mer än jag trodde jag skulle klara av!  Efter Vilmer kom så drack jag en halv cider sen var jag tvungen att lägga mig ner i soffan och vila för det snurarde så!

Därför var jag ju berdd på att samma skulle hända ikväll! Men nej, jag drack 2 drinkar, 2 glas vitt vin och ett glas rött och jag var lite lullig men inte berusad! Hrm.... kanske är de ovänt nu att jag tål MER? He  he he


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards