bobos

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Lena - 5 mars 2009 20:24

Idag var det dax att luncha med Jönsson! Jönsson heter också Jennie, men för mig är hon bara Jönsson precis som Ulrika är Lööw för mig!

Så Jönsson och hennes lila Tyra mötte mig och Emmalisa på lilla Torg för att sedan luncha på Zeke´s! Mycket god varm macka! Jag och Jennie dansar ju tillsammans i Kaoz och så har vi känt varandra sen jag var med i C4-gymnsterna. (Tro nu inte att jag är gymnast, önskar det men det är jag inte! Utan jag var dansledare och dansade själv!)

Mysigt hade vi!

Sen gick vi till babycafét där tjejerna från Emmalisas babygrupp var!


När jag hämtat Vilmer gick vi och handlade! Jag har ju turen att Farmor kommer till oss och så har jag smilat in mig så Farmor ska göra sina goda pannbiffar! : )

När vi gick från affären kom Farmor och hon hade Henke och Tilde med sig! Så kul!

Kakelkillen fogade golvet idag och nu så börjar det likna något! He he nej jag bara skoja det är så sjukt fint att jag knappt kan vänta att lägga ut det så ni får se...men inte än, snart! : O)


Efter en mycket god kvällsmat gav Farmor Emmalisa gröt!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards