bobos

Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Onsdag i all ära!

Av Lena - 25 februari 2009 19:07

Idag körde jag och lämande Vilmer som vanligt på dagis. Sen körde jag till Maxi och handlade och tittade lite på böcker! Daniela hade köpte en sådan rolig bok till Adde så då tänkte jag Vilmer måste också få en ny bok! Så det fick han! : )


En snabb sväng inom Wallgårds (tapet och färgaffär) för att kolla tapet till lekrummet här nere, har ögonen på en he he!


Sen var det hem och fixa lite, sen var det mammaträff på Barbacka. Jag gick inom BVC för att hämta nya droppar till Emmalisa, men de var slut.

En mysig träff som vanligt, barnen satt på golvet idag och det är galet att de är så stora!


Hämta Vilmer på dagis, hade tänkt att vi skulle gå upp till stan och klippa honom, men han såg ut som en riktigt smutsegris! BOKSTAVLIGEN!

Så nej, det blev att gå hem och tvätt overall, vantar, vinterstövlar och regnbyxor! : )

Farfar och Kakelkilen kom sedan och gjorde golvet klart i badrummet! Jag och Vilmer läste och lekte på hans rum där uppe! Emmalisa sov!

Men det gick bra, min tanke var att Vilmer ville vara hos Farfar hela tiden ( han ville ner till Farfar) men det gick faktiskt jättebra! : )

Kan inte fatta att efter helgen är det färdig kaklat!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards