bobos

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Lena - 1 september 2009 21:58

Idag var det Fredde som lämnade barnen (efter nio) så jag cyklade till jobbet direkt! : )


Idag är det min lugnaste dag, tre lektioner och kan hämta barnen efter Emmalisa sovit middag! : )

Dagen i skolan var bra, det kändes ju som sommar och man ville bara vara ute! Jag har ett hål i schemat och då satte jag ute och bara njöt i solen!

Jag hann upp en sväng på stan och köpa nya gympadojor till Vilmer! De han fick i påskas är försmå! : ) Ska specialbeställa så coola skor till honom nu i höst!


När jag hämtat barnen cyklade vi till affären och köpte glass! Vi cyklade till lektplatsen precis vid oss och satt där och njöt (ja, minuten medans glassen varade: ) !


Barnen lekte, Vilmer gungade mycket, han har i sommar kommit på hur man tar fart! Emmalisa gick runt och kände på sanden och klättrade på allt som kom i hennes väg!


När vi kom hem badade både Emmalisa och Vilmer! Jag hade bjudit in Farmor och Farfar på kvällsmat! : )

Vilmer var så glad att det blev tid att leka med Farfar! Emmalisa hade mys med Farmor!

Två trötta barn somnade fort fort fort!

Sen körde jag till Maxi och köpte lösgodis! : )

Har precis kommit upp från källaren där Fredde hjälper mig med en sak som jag ha i skolan imorgon! : )


Tittar just nu på SO YOU THINK YOU CAN DANCE! Gissa om jag blir ännu  mer sugen på att dansa.....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards