bobos

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Lena - 3 september 2009 21:04

Idag tog jag på Emmalisa en ullig jacka!  När jag tittade ut vi lunch så ösregnade det! Som tur var hade de inte varit ute då! Så i fortsättningen får hon också ha sin röda vindjacka! : )


Båda barnen var trötta på morgonen när jag lämnade dem! Emmalisa vinkade hej då idag! : )


Dagen på jobbet har varit bra! jag hade ett "hål" då jag tänkte cykla till stan, men det ösregnade ju så jag stannade på skolan! Har ju alltid något att göra! : )


Jag hämtade barnen, då var de trötta igen! Det är deras långa dag idag, då är det på dagis till halv 4! Vilmer var den som var tröttast! Emmalisa var inte riktigt hundra! Kanske är det tänderna eller så är det "dagis-förkylning". Vi ser!

På kvällen beställde vi pizza med Farmor och Farfar! GOTT! Farmor ska på en lite miniresa imorgon och lånade en väska!


Emmalisa somande vid halv 8, och när jag la Vilmer så somnade jag själv och vakande till vid halv 9! Det är så mysigt att somna med Vilmer! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards