bobos

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Lena - 30 september 2009 20:20

Idag har det varit jobb från början till slut! Hade samtal på förmiddagen. Jobbade som vanligt och hade dans på eftermiddagen. Har ämneskonference på eftermiddagen. Farmor hämtade barnen och gick och plockade kastanjer! : ) Farfar skjutsade Vilmer till gympan, och jag cyklade direkt från jobbet dit och mötte upp dem där.

Efter gympan så cyklade jag tillbaka till jobbet för föräldrarmöte! : )

Så ja, det är mycket nu med samtal och möten, men snart så lugnar det sig och blir bara de vanliga jobbuppgifter igen! : )


Vilmer har gjort ett jättefint äpple på dagis!


 


De jobbar med äpplen nu på hösten och jag tycker att det var jätteduktigt att han höll sig på linjen! : )


Två trötta barn mötte mig i dörren och innan det var dax att gå och sova så busade vi alla tre och kröp runt i huset...skrattade och busade!


TACK snälla Farmor och Farfar för att ni ställer upp så mycket som ni gör! : ) TACK!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards