bobos

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Lena - 7 september 2009 20:00

Idag var det måndag igen! Ja, jag måste säga att efter min helg med två utgångar så är jag pigg! Trodde jag skulle vara supertrött, men nej, det var jag inte! : )


I lördags var jag och Vilmer på stan för att köpa doppresent och så köpte jag ett par höstkänger istället för de specialbeställda skorna jag först tänkte att han skulle ha, men tror att de är för kalla i höst! Så vi var inne på Vincent och hittade ett par svart jättefina kängor! Emmalisa fick ett par röda vårskor! Är säker på att jag kommer att få köpa ett par till henne nu med i höst! Men väntar så länge jag kan! Hon har ju ett par som passar, men som kanske snart är för kalla!


Ja måndag är ju alltid måndag! : ) Allt ska hinnas med under kommande vecka och ambitionerna är höga! : ) (Oftas hinns det mest med...)

Idag har så mina nior skrivit atom och kärnfysikprov! Ska rätta när jag bloggat klart! (Se hur långt jag hinner!) Mina sexor har gjort Matteslingan som Lööw (jobbar på Sånnaskolan) skickat med internposten! Tack Lööw! Tyckte den verkade bra och eleverna gillade den!


Snabbt hem och fixa iordning Vilmer för gympan! Medan Vilmer gympade (jätteduktigt!)  hade jag med Emmalisa och Fredde handlade och fixade maten! So nice! : )

Super goda Enchiladas blev det! Vi åt alla tills vi höll på att spricka!


När vi kom hem så visade Vilmer en av ramsorna som den gjorde på gympan! Han har verkligen ett bra kom i håg! Emmalisa har börjat och dansa när hon hör musik!


Ja, mer saker lilla loppan gör just det att hon föstår mycket mer än jag tror! Hon hämtar saker jag frågar henne, hon letar efter saker som jag frågar om, hon tittar på det jag säger och ja... något hon inte lyder är att hon INTE får ta ut cdskivorn och dvdskivor och lägga på soffan! Det örat vill hon inte lyssna på! : )


_____________________________________________________________________


Svar på kommentar:


Therese:

Hej! Ja, det är så kul att det går bra för Bella på dagis! Emmalisa är mallig att hon kan vända tvärt och har blivit hyfsat snabb! Klart vi måste ses!

Ha det bra vännen! Kram


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards