bobos

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Lena - 22 september 2009 20:59

Idag var Emmalisa hemma hos Mormor och Morfar och Vilmer var en sväng på dagis!

Fredde börjar bli lite krasslig men åkte till jobbet ändå!

Själv är jag ju mitt uppe i samtalen och måste vara frisk! : )


En dag som alltidg går fort! Jag hade niorna igen efter praon! Kul, det känns som de har var länge sedan man såg dem! : ) Matte med åttor och så no med mina sexor. Där emellan var jag på stan och fixade en present och skickade iväg ett tackkort!


När mina lektioner var slut åkte jag och tittade på ett hus (det skulle kunna bli ett drömhus) men oj, det var nog det mest nergångna hus jag någonsin varit it! Men med pengar på fickan kan det bli superfint!


När jag kom hem så var Vilmer dålig och Emmalisa var sisådär! Hon är ju uppe och leker lite! Men båda barnen får vara hemma hela veckan! (Thersese ingen luch på stan på torsdag, men jag ringer dig! Kram och pussa Bella från Emmalisa! )

Morfar och Vilmer har köpt ny ringklocka till cykeln! Tur, så Vilmer kan plinga igen! : ) Tack Morfar!


Jag har ju haft 4 välkomstsamtal idag och måste säga att vi har jättetrevliga föräldrar till våra elever i sexan! Kul!


Dagens Vilmer-mening:

Jag ropade på Mormor, och sa då Mamma.

V. Mamma, det är ju du som heter Mamma inte Mormor.


Det är klart! : )


 

Full fart med Morfar och Mormor!  Tack för hjälpen idag! : )


  

Våra små sjuklingar dricker välling i Vilmers säng! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards