bobos

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Lena - 23 september 2009 22:36

Vilken dag!

Ja, jag hade samtal så vid 7 lämnade jag huset imorse! Fredde var hemma med barnen! De är inte alls så sjuka längre! Vilmer är pigg och allert, Emmalisa är väl kanske inte hundra, men ingen alvedon och hon är upp och klättar och leker som vanligt!


Jag kom hem igen halv 11, då Fredde körde till jobbet! Åt lunch med barnen och lekte och lekte.

Det blev glass till efterrätt!

    

Båda barnen åt jättebra till lunch och glassen slank ner lätt den med! : )


Klockan ett kom Farmor och passade barnen och körde och jobbade igen! Hade ju dans, arbetslagskonf. personal konf.och sen fler välkomstsamtal. När samtalen var slut för idag så satt jag och gjorde morgonens planeringar till vikarien eftersom jag ska vara hemma med barnen imorgon.


  

Just nu ligger planeringarna för morgonens lektioner fint på mitt skrivbord och väntar!


Vid halv 7 var jag hemma! Tack snälla Farmor och Farfar som haft barnen hela eftermiddagen!

Har sådan lyx!

Igår gjorde Mormor kvällsmat och idag gjorde Farmor kvälls! Jättegott och lyxigt! : )

Tack för att ni alla finns som hjälper oss! : )


Har glömt att berätta en kul grej som Emmalisa göra. När Vilmer och jag sjunger "Sjörövarfabbe" sjunger hon med! På sitt vis.  Ba ba ba ba ba ba ba ba ba!

 Vilmer älskar den sången och vill ofta att vi ska sjunga den, så därför känner hon ju igen den! Det är så sött! : )


Dagens Vilmer-mening:

Han hade lagt ett gansksa svårt Pippipussel (med min hjälp) och när han var klar sa han väldigt nöjd:

V. Jag är SÅ duktigt!


Det är ju klockrent någon som sagt till Vilmer: Du är så duktig! : )


_________________________________________________________________________________________________


Svar på kommentar:

Weroncia;

 Hej! Ja, det är faktiskt så att tiden forfarande finns! Tänkte ju sluta, men nja, ettag till blir det nog att jag bloggar! Svårt att känna när det verkligen verkligen är nog!

Alla "fina" kort på bloggen har Fredde tagit med sin systemdigitalkamera Cannon 40D. De övriga korten är tagna med min lilla Nikonkamera! ha ha ha...precis som det var det du ville veta! ti hi ti hi


Hoppas att allt är bra med dig! Ser fram emot att träffa dig på After Work! : )

Kram

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards