bobos

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Lena - 17 september 2009 21:16

På morgonen så hittade Emmalisa babyskyddet till bilen och hon älskar att sitta i, på och stå i och på alla tänkbara stolar och pallar! Så tokig!

  

Klätterfia!


  

Man kan komma i stolen på många olika sätt!



Var på jobbet som vanligt och barnen var på dagis!

Idag hade åttorna matteprov och läxförhör i no! : )

Idag hade jag välkomstsamtal efter att jag slutat mina lektioner, så Farmor och Farfar hämtade barnen vid fyra tiden! Mina samtal var inte slut förrän halv sex och det känns förlänge för barnen att vara på dagis.


När jag kom hem så tog jag in posten och la den på byrån.

Jag lagade middag och sen åt vi! Vilmer har fick Karlsson på taket (filmen) av Farmor och Farfar! Helt överlycklig var Vilmer! Han har ju pratat om Karlsson sedan han såg en reklambit på en av de andra Astrid Lindgrens filmer! Så nu är lyckan gjord! : )

När barnen lagt sig gick    jag igenom posten och hittar nog den roligaste inbjudan av alla! : ) En trettioårs fest i Malmö hos Lina och Caroline! Superskoj!  : )




Jag var ute en snabb tur i trädgården och plockade upp äpplen och löv!


Nu ska jag rätta läxförhören så eleverna kan få tillbaka dem imorgon! : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards