bobos

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Lena - 10 november 2008 20:58

Först!!! Vill bara tacka min underbare Fredde, han tog ALL disk och fixade iordning allt efter kalaset igår! Vad hade jag gjort utan honom??? Thank you!!


Nu till idag, vilken dag!

Det började med att mina favoritpojkar (Fredde och Vilmer, Flisa sov gott i vaggan!) kom och grattade mig på sängen! Fick en trådlös utomhus termometer av Vilmer och en ny superfin digitalkamera av Fredde. (Ni som läst bloggen ettag vet ju att han intresserad av fotografering och tyckte att min gamla kamera var kass... )

Fredriks bästevän Macke ringde halv 9 och sjöng: Med en enkel tulipan... så gulligt! Blev verkligen glad av det!


Sen bar det av till dagis med Vilmer och jag var på efterkontroll på MVC(mödravårdscentralen). Efter det så var jag och shoppade loss på stan. Faktiskt till mig själv också men mest till barnen!

Var en sväng på jobbet och fixade nytt lösenord, har helt glömt var jag lagt det gamla! Måste ju bergära föräldraledigt nästa termin också!

Fem timmar och sen var det dax att hämta Vilmer på dagis. Idag hade de gjort fina gäss och ätit Måtengåsmiddag.


Ett snabbt mellanmål sen var det dax för gympan. Väl på gympan fick jag en godispresent av Lisa, Ella, Alfons och Tobbe och en härlig julmustfika med chockladboll i det NOT så mysiga omklädningsrum! Men så gott!!


Vi åt en snabbkvällmat tillsammans och det var så mysigt och jag ville inte riktigt gå och dansa... det är inte ofta jag känner så men idag gjorde jag det. Väl på dansen var nog hjärnan hemma men efter ettag så hängde den med!

Nu ska jag upp och mysa någon timme med Fredde innan jag somnar! Tack alla som gratta mig på ett eller annat sätt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards